Olisin kysynyt kirjaa nimelttä ALbania Kotkien maa, tekijältä Arja Kinnunen 2008 . Ei löydy Helmet. Onko kirjastoissa ?

Kysytty

Olisin kysynyt kirjaa nimelttä ALbania Kotkien maa, tekijältä Arja Kinnunen 2008 . Ei löydy Helmet. Onko kirjastoissa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Albania Kotkien maa löytyy HelMetistä (sitä on viisikin kappaletta ympäri seutua) ja voit tilata sen lähikirjastoosi.
Tekijän nimi onkin Anja Kinnunen. Siksi kirja ei löytynyt heti tekijähaulla.