Olisiko teillä Veikko Juntusen sanoittamaan ja säveltämään kappaleeseen Rentukka ojan Aapo vanhustentalossa sanoja.Mieheni täyttää 88v ja hän tykkää näistä…

Kysytty

Olisiko teillä Veikko Juntusen sanoittamaan ja säveltämään kappaleeseen
Rentukka ojan Aapo vanhustentalossa sanoja.Mieheni täyttää 88v ja hän tykkää näistä lauluista.Lapsenlapset haluaisi yllättää papan laulamalla
tämän laulun.Vihjeen siitä ,että teillä voisi olla nämä sanat sain Helsingin
kallionkirjastosta täältä näitä sanoja ei löydy.Olisin hyvin kiitollinen jos
tämä onnistuisi näin Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoitatte varmaankin Veikko Juntusen kappaletta Rentukkaojan Aatu. Kappale löytyy nuottikokoelmasta Uudet suosikkivalssit, josta saatte myös sanat laulajia varten. Nuotti on Helmet-kirjastoista Itäkeskuksen, Sellon ja Tikkurilan kirjastoissa.

Kappale on myös Eero Avenin levyllä Miljoona ruusua: juhlalevy : 40 laulua.

Iloisia syntymäpäiviä!