Olisiko suomalaisten rauhanturvaajien kokemuksista Kosovossa vastaavaa teosta kuin Tuomas Murajan Sotilaana Afganistanissa? Henkilökohtaisia kokemuksia,…

Kysytty

Hei,

olisiko suomalaisten rauhanturvaajien kokemuksista Kosovossa vastaavaa teosta kuin Tuomas Murajan Sotilaana Afganistanissa? Henkilökohtaisia kokemuksia, haastatteluja, edes dokumenttiaineistoja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastoissa löytyy tämä teos: Tekijä Ollakka, Rolf Teoksen nimi
Suomalaisen palkkasotilaan tarina : Kempeleestä Kosovoon

Tarkemmat tiedot ja varaaminen:
http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb1438378__Ssotilaat%20muist…

Suomessa julkaistujen teosten luettelostakaan ei löytynyt muita teoksia tämän lisäksi.