Otsikko
Haluaisin jotain hyviä lainavinkkejä! Haluaisin lukea elämänkertakirjoja, jossa kerrotaan erityisesti lapsista.esim. sellaisia jossa vanhemmat kertovat heidän…

Kysytty

Haluaisin jotain hyviä lainavinkkejä! Haluaisin lukea elämänkertakirjoja, jossa kerrotaan erityisesti lapsista.esim. sellaisia jossa vanhemmat kertovat heidän vaikeasti sairaan lapsensa elämästä ym. Olen juuri lukemassa kirjaa Melissa, erään aivan pienen elämän tarina(kirjoittanut. Diane Baumgartner), joka on mielestäni todella kiinnostava! Kerro mahdollisimman monta!!
Kiitos ja kummarrus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä eräs luettelo lapsen sairautta käsittelevistä elämäkertakirjoista. Ahoinpelto, Pälvi: Pikku Heini, Brunson, Nancy M.: Poikani elää, Lund, Doris: Eric, Mitson, Eileen N.: Tuolle puolen varjojen, Oldham, Carol: Lainattu lapsi, Rajanummi, Vieno: Jätä ovi auki, Santala, Risto: Pieni astia Pyhässä maassa, Setälä, Salme: Kirjoitan pojalleni, Weber, C.W.: Nuori voittaja, Zorza, Victor: Inhimillinen kuolema. kirjoja löytyy varmasti enemmänkin, kannattaa kääntyä kirjastosi henkilökunnan puoleen.