Otsikko
Olisiko mahdollista tilata Helsingin kirjastoon Ruoka-allergisten keittokirjaa, tekijöinä Pasanen Elise ja Niemelä Elisa isbn 952-5491-11-0 Uskoisin, että…

Kysytty

Olisiko mahdollista tilata Helsingin kirjastoon Ruoka-allergisten keittokirjaa, tekijöinä Pasanen Elise ja Niemelä Elisa isbn 952-5491-11-0
Uskoisin, että kirjalle riittää paljon lukijoita.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on tämän vuoden uutuuskirjoja ja jo tilattu Helsingin kaupunginkirjastoon. Se on tulossa pääkirjaston, Munkkiniemen ja Malmin kirjastojen kokoelmiin. Kirjan voi lainata, kun tiedot siitä näkyvät Helmet-tietokannassa.