Otsikko
Olisiko mahdollista hankkia kirjastoon: Paavo Kettunen: Leipää vai läsnäoloa? -kirja. Tarvitsisin kirjaa opiskeluissani, voisi hyvinkin kiinnostaa myös muita,…

Kysytty

Olisiko mahdollista hankkia kirjastoon: Paavo Kettunen: Leipää vai läsnäoloa?
-kirja. Tarvitsisin kirjaa opiskeluissani, voisi hyvinkin kiinnostaa myös muita, varsinkin diakoniatyöntekijöitä ja muita sosiaalialan toimijoita ja vapaaehtoisia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen kirja on ilmestynyt jo vuonna 2001, mutta sen pitäisi olla vielä tilaamalla saatavana, eikä hintakaan nouse päälle kahden kympin. Suosittelen kuitenkin, että teet asiasta konkreettisen ehdotuksen siihen kirjastoon - ilmeisesti Hämeenlinnan -, johon toivot kirjan tulevan hankituksi. Hämeenlinnan hankintaosasto ei välttämättä seuraa Kysy kirjastonhoitajalta -palvelua sillä silmällä.

Henkilökohtaisen tarpeesi voit hoitaa nopeimmin pyytämällä kirjaa kaukolainaksi oman lähikirjastosi kautta. Esimerkiksi HelMet-kirjastoissa sitä on muutamia kappaleita hyllyssä vapaanakin, Tampereen ainoa kappale oli juuri äsken lainassa.

Heikki Poroila
HelMet-musiikkivarasto