Kuinka kirjasto ottaa uusia teoksia lainattavakseen?

Kysytty

Hei
Kuinka kirjasto ottaa uusia teoksia lainattavakseen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston uutuushankinta tapahtuu pääasiassa kilpailutettujen sopimustoimittajien kautta. Kirjat ja muu aineisto valitaan yleensä jo ennen niiden ilmestymistä ennakkotietojen perusteella.

Helmet-sivuston tai henkilökunnan  kautta voi myös lähettää hankintaehdotuksia. Alla linkki lomakkeeseen:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Hankintaehdotus