Olin eilen käymässä kirjastossa ja silmiini osui uutuushyllystä omaelämäkerrallinen kirja elämästä kanarialla, oisko ollut Las Palmasissa. (Jos oikein muistan…

Kysytty

Hei!
Olin eilen käymässä kirjastossa ja silmiini osui uutuushyllystä omaelämäkerrallinen kirja elämästä kanarialla, oisko ollut Las Palmasissa. (Jos oikein muistan niin kirjoittajana mieshenkilö). Ja nyt en kuolemaksenikaan muista kirjan nimeä enkä tekijää! Haluaisin lainata sen! Mistähän kirjasta mahtaa olla kyse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä voisi olla Eero Hautalan kirja Revitty sydän : suomalaiselämää Gran Canarialla (2012).