Olenko ihan mahdottoman tehtävän äärellä? Etsin levytystä Kejsar Karls visa, Op.32 (Stenhammar, Wilhelm) eikä löydy mistään.

Kysytty

Olenko ihan mahdottoman tehtävän äärellä? Etsin levytystä Kejsar Karls visa, Op.32 (Stenhammar, Wilhelm) eikä löydy mistään.

Vastaus

Vastattu

Laulu löytyy cd-levyltä Stenhammar, Wilhelm: Sånger  (Musica Sveciae MSCD623, 1989). Sen esittävät Håkan Hagegård (baritoni) ja Thomas Schuback (piano). Tämä cd-levy on lainattavissa Tikkurilan musiikkivarastosta.