Olen varannut kirjan: Rakkaudesta rukoukseen / Ilkka Puhakka, toim. Marjo Puhakka. Kirja on ollut matkalla... Mihin se oikein menee, kun Kivenlahden kirjasto…

Kysytty

Olen varannut kirjan: Rakkaudesta rukoukseen / Ilkka Puhakka, toim. Marjo Puhakka.
Kirja on ollut matkalla...
Mihin se oikein menee, kun Kivenlahden kirjasto on vissiin taas suljettu?? Olen muuttanut nyt käyttökirjastokseni Soukan kirjaston, mutta se ei taida vaikuttaa mitään tähän.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kivenlahden kirjasto suljetaan ensi maanantaina 22.10. sisäilmaongelmien takia. Siihen asti voi varatut kirjat normaalisti noutaa Kivenlahdesta. Matkalla-olevaan varaukseen  noutokirjaston muutos ei ehdi vaikuttaa, mutta jatkossa kannattaa tosiaan vaihtaa varausten noutokirjastoksi itselleen sopivin Helmet-kirjasto. Todennäköisesti kirjasi ehtii kuitenkin  Kivenlahteen ennen sen sulkeutumista. Jos asiakas ei ole itse vaihtanut noutokirjastoa tai varaus ei ehdi kirjastoon ennen sen sulkemista, on varauksen noutopaikkana Ison Omenan kirjasto.

Alla linkki Helmet-sivujen uutiseen sulkemisesta:

http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kivenlahden_kirjasto