Olen varannut kirjan noudettavaksi Myyrmäen kirjastosta. Kirja sijaitsee tällä hetkellä Kauniaisissa. Koska kirja on nouettavissa Myyrmäestä?

Kysytty

Hei, olen varannut kirjan noudettavaksi Myyrmäen kirjastosta. Kirja sijaitsee tällä hetkellä Kauniaisissa. Koska kirja on nouettavissa Myyrmäestä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kirja on paikalla jossakin Helmet-kirjastossa, se kulkee asiakkaan valitsemaan noutokirjastoon yleensä parissa päivässä. Saat tiedon varauksen saapumisesta oman valintasi mukaan joko sähköpostitse tai kirjeenä.