Otsikko
Olen varannut kirjan, jonka tila on tällä hetkellä "matkalla". Kuinka nopeasti kirja on mahdollista saada?

Kysytty

Hei,

olen varannut kirjan, jonka tila on tällä hetkellä "matkalla". Kuinka nopeasti kirja on mahdollista saada?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kirjassa ei ole varausjonoa, ja se on hyllyssä toisessa kirjastossa, kirja lähtee matkalle samana päivänä kuin varaus on tehty (pois lukien viikonloput ja sellaiset päivät, jolloin kirjasto on suljettu). Kirjan matka kirjastosta toiseen vie yleensä kahdesta kolmeen vuorokautta.

Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan kirjastoon, jos kirja ei tule perille ja tila näyttää jämähtäneen tuohon matkalla-tilaan.