Olen tuskista vapaa ja mukana tuulen,saan kulkea rajalla ajattomuuden... Mikä on runon nimi ja kenen kirjoittama

Kysytty

Olen tuskista vapaa ja mukana tuulen,saan kulkea rajalla ajattomuuden...
Mikä on runon nimi ja kenen kirjoittama

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alunperin sanoin "Nyt olen vapaa ja mukana tuulen..." alkavan runon on laatinut omaisensa kuolinilmoitukseen Vuokko Laatio -niminen helsinkiläisnainen. Näillä säkeillä ei taida olla erillistä nimeä.

http://yle.fi/radio1/kulttuuri/aristoteleen_kantapaa/eino_leino_-_runoi…

27 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kuolinilmoituksissa - viime pyhän HS:ssäkin - tämä mainitaan usein Eino Leinon runoksi.