Olen tekemässä käännöksiäni kuoroni kevätkonsertin käsiohjelmaan, ja haluaisin tietää onko Pierre de Ronsardin runoa "Pourquoi tournez vous vos yeux" käännetty…

Kysytty

Hei!
Olen tekemässä käännöksiäni kuoroni kevätkonsertin käsiohjelmaan, ja haluaisin tietää onko Pierre de Ronsardin runoa "Pourquoi tournez vous vos yeux" käännetty suomeksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lahden kaupunginkirjaston runotietokantaan on kerätty lyriikan suomennokset. Tietokannasta ei löydy kysymääsi runoa.
http://runotietokanta.kaupunginkirjasto.lahti.fi/fi-FI/PoemList.aspx?Au…

Muistakin kirjastotietokannoista löytyy vain runotietokannassa olevat suomennetut teokset Pierre de Ronsardilta.