Otsikko
Olen tehnyt varauksen toimitettavaksi tiettyyn kirjastoon. Olemme muuttaneet Espoosta Helsinkiin. Voiko toimituskirjastoa muuttaa? Kirjalla monta varausta,…

Kysytty

Olen tehnyt varauksen toimitettavaksi tiettyyn kirjastoon. Olemme muuttaneet Espoosta Helsinkiin. Voiko toimituskirjastoa muuttaa? Kirjalla monta varausta, joten en vielä saa sitä pitkään aikaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit vaihtaa varauksesi noutopaikkaa, jos olet vielä varausjonossa eikä varauksesi ole vielä lähtenyt matkalle noutokirjastoon.

Vaihdon voit tehdä itse kirjautumalla HelMetissä omiin tietoihisi. Tämä edellyttää, että sinulla on kirjastokorttiin liitetty PIN-koodi. Voit myös pyytää kirjaston henkilökuntaa vaihtamaan varauksesi noutokirjaston.

https://www.helmet.fi/fi-FI