Olen syntynyt 1953 ja minulla oli lapsena kirja, jossa touhuilivat kanat Fiinu, Liinu ja Tiinu (?) , lehmä Rouva Loikkanen ja porsas Herra Hoikkanen. Mikähän…

Kysytty

Olen syntynyt 1953 ja minulla oli lapsena kirja, jossa touhuilivat kanat Fiinu, Liinu ja Tiinu (?) , lehmä Rouva Loikkanen ja porsas Herra Hoikkanen. Mikähän kirja on nimeltään?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista kirjaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tiedon kirjasta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.