Olen saanut maisemataulun, jonka singneeraus on H. Kruhsev tai H. Kruhzev. Mutta en löydä netistä tällaista maalaria. Onko teillä mitään tietoa tällaisesta…

Kysytty

Olen saanut maisemataulun, jonka singneeraus on H. Kruhsev tai H. Kruhzev. Mutta en löydä netistä tällaista maalaria. Onko teillä mitään tietoa tällaisesta maalarista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme onnistuneet löytämään kysymääsi maalaria. Ehkäpä kannattaisi viedä taulu ammattimaisen taide- tai huutokauppiaan luo tekijän selvittämiseksi.