Olen saanut käsiini kirjan Olavi Linnus: Huoli ihmisestä.

Kysytty

Olen saanut käsiini kirjan Olavi Linnus: Huoli ihmisestä. Kyse on samasta henkilöstä joka kirjoitti aikoinaan esim. Buxom Bill -nuorisoromaanit (kirjan takakannessa mainittu syntymäaika 7.11.1914 täsmää)

En kuitenkaan löydä kirjasta internetin kautta mitään mainintaa, kirja ei myöskään löydy Kansalliskirjaston hakupalvelulla.

Kirjan ISBN on 952-90106-3-X. Julkaisija Olavi Linnus 1986, 1989.

Mitä voit kertoa kirjasta?

Vastaus

Vastattu

Finna-haku löysi kirjan varastokirjastosta. Sieltä sen saa kaukolainaksi omaan lähikirjastoonsa. Finna.fi

Kirjasta en valitettavasti löytänyt lisätietoa, mutta kirjailija Olavi Linnuksesta kirjasampo tietää kertoa parikin aliasta sekä joukon omalla nimellä kirjoitettuja kirjoja. Kirjasampo.fi