Olen palauttanut kirjan mutta se näkyy vielä verkkopalvelun lainassa olevien listalla. Onko se tilapäinen häiriö vai aletaanko minulta kohta karhuta kirjaa…

Kysytty

hei,
olen palauttanut kirjan mutta se näkyy vielä verkkopalvelun lainassa olevien listalla. Onko se tilapäinen häiriö vai aletaanko minulta kohta karhuta kirjaa ulosoton voimin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on Pasilan kirjaston kirja, eikä sitä löytynyt kirjaston hyllystä. Ehkä kannattaa vielä etsiä, jos se kuitenkin olisi vielä kotonasi. Laina-aikaa on 2.5. asti, joten myöhässäkään se ei vielä ole.