Otsikko
Olen ollut haitarinsoittokilpailussa omasta mielestäni Balderin-salissa, mutta isäni mielestäni sali oli Koiton sali, molemmat Helsingissä, ja suurinpiirtein…

Kysytty

Olen ollut haitarinsoittokilpailussa omasta mielestäni Balderin-salissa, mutta isäni mielestäni sali oli Koiton sali, molemmat Helsingissä, ja suurinpiirtein 1970. Muistaako, ja voisiko joku varmistaa muistikuvaani

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin Sanomien aikakonetta tutkimalla löytyy ilmoitusten perusteella aikakaudelta ainakin seuraavat harmonikansoittokilpailut Helsingistä:

Vuoden 1969 Suomen harmonikkamestaruuskilpailut Koiton juhlasalissa 16.3.1969

Vuoden 1970 Suomen harmonikkamestaruuskilpailut 20.4.1970 Helsingin suomalainen työväenopisto.

Muitakin harmonikkakilpailuja on tietysti voitu Helsingissä näinä vuosina järjestää. Aikakoneen haku ei ole tällaisessa etsintätyössä paras mahdollinen. Asiasta voisikin kysellä Suomen harmonikkaliitosta. Heillä voisi arkistoissaan olla tarkempaa tietoa. https://www.harmonikkaliitto.fi/suomen-harmonikkaliitto/henkilokunta-ja…