Haen tietoa 2-rivisen haitarin soiton alkeisopetuksesta.

Kysytty

Haen tietoa 2-rivisen haitarin soiton alkeisopetuksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alan perusteos, jossa on tietoa ko. soittimesta ja sen historiasta
ja joka toimii myös alkeiskurssina, lienee Kalevi Lindqvistin teos
"Soitamme yksi- ja kaksirivistä", jota löytyy kasettipakettina
tai nuottina useimmista Helsingin kirjastoista, mm. Kontulasta ja
myös täältä Puistolasta.
Tässä tarkemmat tiedot, voit varata teokset lähimpään kirjastoosi
puhelimitse:

Luokka: 786.161
LINDQVIST, KALEVI
SOITAMME YKSI- JA KAKSIRIVISTÄ 1NU+1KA
Materiaali: ÄÄNTEK (opas ja kasetti)
Tunnus: 40258726

Luokka: 786.161
Lindqvist, Kalevi
Soitamme yksi- ja kaksirivistä
Materiaali: NUOTTI
Tunnus: 9519541055

T:Tuukka Järvi
kirjastovirkailija
Puistolan kirjasto