Otsikko
Mistä saisin tämän nuottivihkon. Näytti olevan Finnan kirjastossa Helsingissä, mutta voiko kaukolainata? Yamaha sähköurkukurssi ryhmäopetusta varten :…

Kysytty

Hei,
Mistä saisin tämän nuottivihkon. Näytti olevan Finnan kirjastossa Helsingissä, mutta voiko kaukolainata?

Yamaha sähköurkukurssi ryhmäopetusta varten : omistettu oppilaillemme - huomispäivän muusikoille. NRO 6.
Nuotti
Musiikki Fazer 1985
Genre
soitonoppaat
Ulkoasu
1 soitonopas (48 sivua) : kuvitettu ; 30 cm
Kieli
suomi
Alkuteoksen kieli
suomi
Huomautukset
C1985.
Soitinnus: sähköurut.
Julkaisija Helsinki : Musiikki Fazer 1985
Luokitus
ykl 78.6807
Valmistaja (Offset)
Esityskokoonpano
sähköurut
Julkaisijan tunnus
Fazer FM06933-6

Vastaus

Vastattu

Näyttäisi siltä, että tämä sähköurkukurssi löytyy Kansalliskirjaston lisäksi Jyväskylän ja Oulun yliopiston kirjastoista. Kaikissa näissä kirjastoissa se on lukusalikäytössä, eikä siis lainattavissa kotiin. Kaukolainausta koskee yleensä sama sääntö: vaikka teos lähetettäisi kaukolainaksi, sitä voi lukea vain kirjastossa. Jos haluat, että selvitämme kaukolainamahdollisuutta lisää, täytä tämä kaukolainalomake https://lomakkeet.kuntalaistili.fi/lomakkeet/368/lomake.html