Löytyykö Oulun seudun kirjastoista kirjaa, joka opastaisi balalaikan soitossa?

Kysytty

Löytyykö Oulun seudun kirjastoista kirjaa, joka opastaisi balalaikan soitossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Balalaikan soitonoppaita on kirjastoissamme vain pari tarjolla:
Ekkel, Bibs: Mel Bay's complete balalaika book: a comprehensive guide & tutor. Tämä on nuotti ja soitto-opas. Toinen, vanhempi opas on: Alexander Dorozhkin: Elementary method for the balalaika. Molemmat ovat kaupunginkirjaston musiikkioasatolla, josta voit tehdä hyllyvarauksen verkkokirjastossa, mikäli sinulla on siihen tarvittava salasana kirjastokortin lisäksi, tai käymällä paikan päällä.