Klassisen huilumusiikin "komppilevyjä", eli säestyslevyjä?

Kysytty

Klassisen huilumusiikin "komppilevyjä", eli säestyslevyjä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen kokoelmista löytyy seuraavanlaisia huilumusiikin komppilevyjä:

Bach, Johann Sebastian, (säv.), Sonaten Bd. II--Flöte und Basso continuo--Begleitung
* cembalo- ja sellocontinuosäestys

Mozart, Wolfgang Amadeus, Konsertot, huilu, ork., KV 285d=314, D-duuri, sov.,
*orkesterisäestys

Mozart, Wolfgang Amadeus, 3 Flötenquartette--Begleitung zur Solostimme
*jousitrio

Bach, Johann Sebastian, Sonaten Bd. I/VI.I--Flöte und cembalo--Begleitung zur
*cembalosäestys