Terve Löytyisikö mistään seuraavaa teosta; Toivo Manninen (toim.), Carl Jularbo, Carl Gylling: Jularbo-Gylling hanurikoulu; kromaattista nappi- ja…

Kysytty

Terve
Löytyisikö mistään seuraavaa teosta;

Toivo Manninen (toim.), Carl Jularbo, Carl Gylling: Jularbo-Gylling hanurikoulu; kromaattista nappi- ja pianokoskettimistoa varten uudelleen sovittanut ja tarkastanut Toivo Manninen. Helsinki: Hagström, 1943 (2. painos) - 1961 (10. painos).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedot kyseisestä nuotista löytyvät kansallistietokannasta: http://melinda.kansalliskirjasto.fi/F/3CF3VPTSN7YTSCU2Y758N8YJ3X3AHKF2R…

Sijaintitiedot ovat vähän puutteelliset, mutta ilmeisesti nuotti löytyy Helsingin yliopiston kirjastosta ja sen voi tilata ainoastaan lukusalikäyttöön.