Otsikko
Olen maksamassa 7,80 erilaisia maksuja. Onko netissä mitään tilinumeroa johon voi maksaa kyseisen summan.

Kysytty

Olen maksamassa 7,80 erilaisia maksuja. Onko netissä mitään tilinumeroa johon voi maksaa kyseisen summan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit maksaa myöhästymismaksun HelMet-kirjaston yhteiselle tilille 800017-71355386.

Tällöin viestikentässä on ehdottomasti oltava asiakkaan nimi ja syntymäaika.

HUOM: Perintätoimistolle siirtynyttä aineistokorvausta ei voi maksaa tämän menettelyn mukaisesti.