Olen lähdössä Madridiin 18.2. ja huomasin että teillä on uusin Lonely Planet, tiedoissa sanotaan että se on käsittelyssä. Olisiko kirjaa mahdollista saada…

Kysytty

Hei,

Olen lähdössä Madridiin 18.2. ja huomasin että teillä on uusin Lonely Planet, tiedoissa sanotaan että se on käsittelyssä. Olisiko kirjaa mahdollista saada ennen lähtöäni?

Ham, Anthony
Madrid : city guide / Anthony Ham
Footscray : Lonely Planet, 2010
6th ed.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tulossa 11 kappaletta Helmet-kirjastoihin. Siihen on tällä hetkellä kaksi varausta. Kannattaa tehdä varaus heti, uskoakseni ehdit saada kirjan ennen matkalle lähtöäsi. Ohjeet varauksen tekoon löytyvät täältä:

http://www.helmet.fi/search~S9*fin/k