Olen kiinnostunut HYVISTÄ muita kulttuureja ja maita käsittelevistä romaaneista suomennettuina. Olen lukenut Jung Changin Villijoutsenet ja Tahmima Anamin…

Kysytty

Hei,
Olen kiinnostunut HYVISTÄ muita kulttuureja ja maita käsittelevistä romaaneista suomennettuina. Olen lukenut Jung Changin Villijoutsenet ja Tahmima Anamin Kulta-ajan. Olen myös varannut Tuhat loistavaa aurinkoa. Myös hyvät eurooppalaiset romaanit käyvät. Kirjojen ei tarvitse olla uusia. Kirjoittajan sukupuolella ei ole väliä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ohessa listaus kaunokirjallisuustiimimme suosittelemista kirjoista.

Helsingin kaupunginkirjastossa toimiva Lukuvalmentaja-palvelu auttaa löytämään hyvää lukemista. Palvelusta saa listan henkilökohtaisen aihetoiveen perusteella. Palveluun voi myös varata ajan kahdenkeskiseen tapaamiseen Lukuvalmentajan kanssa.

Lisää tietoa Lukuvalmentaja-palvelusta Kallion kirjaston sivuilta osoitteesta
http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kallion_kirjasto/Kalli… .

Kallion lisäksi Lukuvalmentajaa voi tiedustella Itäkeskuksen kirjastosta.

Itäkeskuksen kirjasto
Sähköposti: itiksenlukuvalmentaja@hel.fi
Puhelin: 09 3108 5090

Kallion kirjasto
Sähköposti: kallionlukuvalmentaja@hel.fi
Puhelin: 09 3108 5053

0 ääntä

Kommentit