Luin juuri kaikki Anna Toddin After-kirjat. Pidin niistä todella paljon, ja haluaisin lukea lisää samantyylisiä kirjoja. Mitkä mahtaisivat olla hyviä?

Kysytty

Luin juuri kaikki Anna Toddin After-kirjat. Pidin niistä todella paljon, ja haluaisin lukea lisää samantyylisiä kirjoja. Mitkä mahtaisivat olla hyviä?

Vastaus

Vastattu

Kenties pitäisit J. R. Wardin kirjoista. Niissä tosin seikkailee opiskelijoiden sijasta vampyyrejä. Vaara kirjastot

Voit löytää samantapaista kirjasllisuutta avaamalla kirjan tietueen sen nimeä klikkaamalla ja sitten klikkaamalla kiinnostavinta aihe sanaa. https://vaara.finna.fi/Record/vaarakirjastot.10949633