Olen käyttänyt Pressreader sovellusta ja sen avulla päässyt lukemaan ulkomaista lehteä. Toimenpide vaatii kirjautumista Helmetin käyttäjänä ja kirjastokortin…

Kysytty

Olen käyttänyt Pressreader sovellusta ja sen avulla päässyt lukemaan ulkomaista lehteä. Toimenpide vaatii kirjautumista Helmetin käyttäjänä ja kirjastokortin tunnuksilla kirjautumista. Tämä ei kuitenkaan ole enää onnistunut. Osaisitteko neuvoa asiassa. Olisikp lukuoikeuksissa jotain rajoituksia vai mistä mahtaisi kiikastaa? (Kyseinen lehti: Costa Blanca News)
Kiitos

Vastaus

Vastattu

Helmet-kirjastot eivät valitettavasti saa tietoa PressReaderiltä palvelusta poistuvista lehdistä. Costa Blanca News -lehden uusin numero ilmestyy joko tänään tai huomenna, joten jos se ei ole pian luettavissa, niin sitten lehti on todennäköisesti poistunut palvelusta.