Olen käyttänyt pc:llä zinion e-lehtipalveluita, tarvitseeko e-lehtiä jotenkin itse palauttaa kirjastoon/zinioon eräpäivänä ?

Kysytty

hei,

olen käyttänyt pc:llä zinion e-lehtipalveluita, tarvitseeko e-lehtiä jotenkin itse palauttaa kirjastoon/zinioon eräpäivänä ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-lehtiä ei tarvitse palauttaa lainaamisen jälkeen, vaan e-lehti on ladataan omaan kokoelmaan ja on siellä omaan poistamiseen asti luettavissa. Eli ei ole muistettavia eräpäiviä!