Olen iiri-puhuva opiskelija, joka on etsinyt pari kirjaa: "The Irish of Tory Island" ja "Description d'un parler irlandais de Kerry". Olen nyt kuullut että on…

Kysytty

Olen iiri-puhuva opiskelija, joka on etsinyt pari kirjaa:
"The Irish of Tory Island" ja "Description d'un parler irlandais de Kerry".
Olen nyt kuullut että on mahdollista lainata nämä kirjat USA:n
Library of Congress's kirjastosta, jos käytetään "Interlibrary Loan"

Haluaisin nyt tarkistaa jos sellainen lainaus on mahdollista,
ja miten se toimii (jos se toimii).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Koska kysymääsi aineistoa ei löydy pääkaupunkiseudun kirjastoista, voit pyytää sitä kaukolainaksi. Lomakkeen voi täyttää internetissä http://www.kirjastot.fi/kirjastoala/kaukopalvelu/pyynto.htm) tai lähimmässä kirjastossa. Helsinkiläiset saavat kotimaiset ja pohjoismaiset kaukolainat maksutta, mutta Pohjoismaiden ulkopuolelta tilatuista lainoista peritään 130 mk/laina 1.9.00 alkaen. Lisäksi kaukopalvelupyynnöstä peritään viiden markan varausmaksu.