Olen hukannut salasanani, jolla pääsisin katsomaan lainoja ym. nettiin.. mistä saisin sen?

Kysytty

Hei!
Olen hukannut salasanani, jolla pääsisin katsomaan lainoja ym. nettiin.. mistä saisin sen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saat uuden salasanan käymällä missä tahansa Turun kaupunginkirjaston toimipaikassa. Varaudu todistamaan henkilöllisyytesi salasanaa pyytäessäsi.