Olen helsinkiläinen yleisen kirjaston käyttäjä: haluaisin saada käsiini (mahdollisimman pienellä vaivalla, kiitos) Marjatta Yli-Ollin kirjan "Järvi näkyy!"…

Kysytty

Olen helsinkiläinen yleisen kirjaston käyttäjä: haluaisin saada käsiini (mahdollisimman pienellä vaivalla, kiitos) Marjatta Yli-Ollin kirjan "Järvi näkyy!" HelMet -verkon kautta en kirjaa tavoittanut. Voitteko auttaa.

Jos menisin kansalliskirjastoon ko kirjaa tutkimaan/ lukemaan, pitääkö heillä oleva kirja ennakkoon varata. Mieluiten haluaisin kirjan kyllä kotilainaan. Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa ei tosiaan ole pääkaupunkiseudun Helmet-kirjastoissa. Kansalliskirjastossa on vain kirjastossa luettava kappale. Ota yhteyttä Kansalliskirjastoon, jos menet lukemaan heidän kirjaansa:

http://www.kansalliskirjasto.fi/yleistieto/yhteystiedot.html

Koska pääkaupunkiseudulta ei löydy lainakappaleita, voit pyytää kirjan kaukolainaksi muualta maasta. Tietoa Helsingin kaupunginkirjaston kaukolainauksesta ja kaukolainalomake löytyvät täältä:

http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/