Olen hankkinut Blue-Ray -soittimen. Onko jollakin hakusanalla tai muulla keinoin nähtävissä Helmet-tietokannassa, mitä DVD-levyjä kirjastosta löytyy blue-ray…

Kysytty

Hei

Olen hankkinut Blue-Ray -soittimen. Onko jollakin hakusanalla tai muulla keinoin nähtävissä Helmet-tietokannassa, mitä DVD-levyjä kirjastosta löytyy blue-ray-formaatissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Blu-ray -levyjä on HelMet-kirjastojen kokoelmissa toistaiseksi varsin vähän. Saat ne esille HelMet-verkkokirjastosta kirjoittamalla vapaassa sanahaussa hakusanaksi joko Blu-ray tai bdlevy (huom. jälkimmäinen yhteen kirjoitettuna, ilman yhdysmerkkiä). Lähitulevaisuudessa BD-levy otettaneen omaksi aineistolajikseen myös pudotusvalikoihin, mutta sitä odotellessa kannattaa siis käyttää vapaata sanahakua.