Otsikko
Olen etsinyt isäni minulle laulamaa laulua joka menee näin murteellisesti: Voi Ruurikki 'romoboi ja Rossija parkaa, kun Kamimura niiden päälle niemen takaa…

Kysytty

Olen etsinyt isäni minulle laulamaa laulua joka menee näin murteellisesti: Voi Ruurikki 'romoboi ja Rossija parkaa, kun Kamimura niiden päälle niemen takaa karkaa...

Laulu kertoo siis Korean salmen- eli Ulsanin meritaistelusta!

Rurik, Gromoboi ja Rossia ovat Venäjän Keisarillisen Laivaston panssariristeilijöitä...

Etsin laulun nimeä ja sanoja!