Mikä on kappaleen nimi, joka on 70-luvun Emmanuelle-elokuvassa. Se jossa nainen ja mies laulavat kähellä äänellä. Mistä löytää sen biisin CD:nä tai muussa…

Kysytty

Mikä on kappaleen nimi, joka on 70-luvun Emmanuelle-elokuvassa. Se jossa nainen ja mies laulavat kähellä äänellä. Mistä löytää sen biisin CD:nä tai muussa muodossa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emmanuelle-elokuvien musiikki on julkaistu vuonna 1990 cd:llä The original soundtrack music from Emmanuelle, tekijänä Pierre Bachelet. - Kyseinen kappale voisi olla myös Serge Gainsbourgin ja Jane Birkinin esittämä Je t'aime - moi non plus. Äänitteiden saatavuutta voi tarkastella osoitteessa http://www.libplussa.fi .