Otsikko
Olen etsinyt Alli Nissisen runoa Mirri, mutta en ole löytänyt. Mistä sen löydän, tai kuinka se menee?

Kysytty

Olen etsinyt Alli Nissisen runoa Mirri, mutta en ole löytänyt. Mistä sen löydän, tai kuinka se menee?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Alli Nissisen runo nimeltä Mirrin uni löytyy lasten runokokoelmista Pieni aarreaitta 3 (s. 107), WSOY 1993 ja Unikeinu (s. 84), Otava 2000.