Otsikko
Olen eräällä kurssilla kirjoittanut muistiin avainsanoja parista Ilpo Tiihosen runosta. en ole kuitenkaan onnistunut löytämään tietoa siitä, missä kokelmassa…

Kysytty

Olen eräällä kurssilla kirjoittanut muistiin avainsanoja parista Ilpo Tiihosen runosta. en ole kuitenkaan onnistunut löytämään tietoa siitä, missä kokelmassa kyseiset runot on julkaistu.

Tässä muistiin merkitsemäni sanat:
- ihmisen paperit annettu
- toiveiden sininen tori

Olisin kiitollinen, jos onnistuisin löytämään nämä runot.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat runonpätkät ovat samasta runosta. Runon nimi on Hippunen, ja se on vuonna 2009 julkaistusta kokoelmasta Jumalan sumu.