Olen ensimmäistä kertaa lainaamassa äänikirjaa. Kaikki kokeilemani 5 kirjaa oli tilassa ei saatavilla, lainassa 1, varauksia 0. Onko siis näin vaikeaa saada…

Kysytty

Hei. Olen ensimmäistä kertaa lainaamassa äänikirjaa. Kaikki kokeilemani 5 kirjaa oli tilassa ei saatavilla, lainassa 1, varauksia 0. Onko siis näin vaikeaa saada äänikirjaa lainaan? Alueena Lapin kirjasto. Saako jostain listausta vapaana olevista äänikirjoista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos käytät Lapin kirjaston e-kirjapalvelua selaimessa, saat näkyviin vain saatavilla olevat äänikirjat näin:
valitse saatavuus-valikosta Saatavilla heti ja tiedostomuoto-valikosta äänikirja.

Jos käytät Ellibs-sovellusta, valitse oikean ylänurkan pisteiden takaa tiedostomuodoksi MP3 ja vedä Lainattavissa-liukukytkin oikealle ja paina Näytä.