Minun täytyisi kiireesti saada e laina, olen yrittänyt lainata teosta: Suomalainen hallinnon tutkimus (Virtanen Turo ym.) Lainaa painikkeen jälkeen saan…

Kysytty

Minun täytyisi kiireesti saada e laina, olen yrittänyt lainata teosta: Suomalainen hallinnon tutkimus (Virtanen Turo ym.) Lainaa painikkeen jälkeen saan viestin error check activation. Miten saan huomiseksi teoksen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,
Kyllä tuo minusta oli ihan normaalisti lainattavissa. Tarvitset kirjastokortin ja siihen yhdistetyn PIN-koodin, jossa on neljä numeroa.
Etsi teosElibsistä ja tässä tapauksessa vaihda laina-ajaksi 14 vrk:ta -> ja mene alapalkin lainaa sähköinen kirja sisään ja syötä kirjastokorttisi numero ja PIN-koodi ja sitten vain lainaat.
Katsoin, että asiakastietojesi perusteella olet Haminan kirjaston asiakas eli jos tarvitset lisää opastusta voisi käytännöllisintä mennä paikanpäälle kirjastoon.