Olen aikaisemmin viime vuonna lainannut erään kirjan, jonka nimeä en millään muista.

Kysytty

Hei,

Olen aikaisemmin viime vuonna lainannut erään kirjan, jonka nimeä en millään muista. Minun tarvitsisi tietää kirjan nimi nyt, kun siskoni tekee samasta aiheesta lopputyötä. Helmet-tunnuksillani en näe lainaushistoriaani, vaan alasivu on tyhjä. Onko mahdollista saada tietää lainaushistoriani?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmetin asiakastietojen lainaushistoria pitää itse aktivoida. Lainaushistoria ei siis automaattisesti tallennu tietoihisi eikä ole myöhemmin nähtävissä.

Asiakkaan lainaushistoria ei tallennut kirjason asiakasrekisteriin, joten valitettavasti etsimäsi teoksen tietoa ei sieltäkään löydy.

Mikäli sinulla on jotain tietoja ja muistikuvia etsimästäsi teoksesta, voin yrittää etsiä sitä niillä.

http://www.helmet.fi/fi-FI