Otsikko
Olen -88 syntynyt ja luimme veljeni kanssa usein tätä lasten kuvakirjaa 90-luvulla. Kirja voi olla myös vanhempi eli aiemmin ilmestynyt. Kirjassa oli…

Kysytty

Olen -88 syntynyt ja luimme veljeni kanssa usein tätä lasten kuvakirjaa 90-luvulla. Kirja voi olla myös vanhempi eli aiemmin ilmestynyt. Kirjassa oli muistaakseni musta/tummasävyinen kansi. Kirjassa lapsi/kaksi lasta lähti seikkailemaan puhelinlankojen sisälle. Mikähän kirja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kaivattu kirja saattaisi olla Achim Brögerin Putte ja puhelin (Kustannuskiila, 1985).

Putte ja puhelin - Lastenkirjainstituutin kirjasto (verkkokirjasto.fi)