Olemme uusia kuntalaisia ja haluaisin kirjastokortin. Onnistuuko sen tilaaminen netissä?

Kysytty

Hei! Olemme uusia kuntalaisia ja haluaisin kirjastokortin. Onnistuuko sen tilaaminen netissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kärkölän kirjasto kuuluu Päijät-Hämeen kirjastoihin, ja kaikilla alueen kirjastoilla on yhteinen kirjastokortti. Voit täyttää ilmoittautumislomakkeen valmiiksi, mutta saat kortin kirjastosta. Ota mukaan kuvallinen henkilökortti.

Alla lisää tietoa kirjastokortista:

http://lastukirjastot.fi/kirjastokortti