Olemme Jyväskylässä tehneet omakustannekirjan "Onko haulit riipuksissa? Muistoja ja tarinoita Aarto Taskisen elämästä. Se on saanut varsin positiivisen…

Kysytty

Olemme Jyväskylässä tehneet omakustannekirjan "Onko haulit riipuksissa? Muistoja ja tarinoita Aarto Taskisen elämästä.
Se on saanut varsin positiivisen vastaanoton ja ollut todella kysytty kirja, ei pelkästään täällä Jyvässeudulla.
Kysyisinkin, että kehen tai mihin tahoon meidän pitäisi olla yhteyksissä, mikäli kirjastot eri puolella Suomea olisivat kiinnostuneita hankkimaan ko. teoksen? Tiedossani on, että Porin kaupunginkirjasto on kirjaamme jo kysynt/ostanut.

Vastaus

Vastattu

Kirjastojen yhteystietoja löydätte Kirjastot.fi-sivuston kirjastohakemistosta. Linkki yhteystietolistaan kunnittain: https://hakemisto.kirjastot.fi/libraries/by-city

Kirjastojen hankintoja tekeville ei ole olemassa mitään yhteistä, keskitettyä sähköpostilistaa, vaan joka kirjastolla on omat yhteystietonsa ja oma hankintapolitiikkansa.

Kirjastoja tavoittaa myös Kirjastot.fi-sivustolta löytyvän Pienkustantajien uutuuksia -keskustelufoorumin kautta. Linkki foorumiin: https://www.kirjastot.fi/forum/404