Otsikko
Minä vuosina Sebastian von Knorring oli Rauman pormestari?

Kysytty

Minä vuosina Sebastian von Knorring oli Rauman pormestari?

Vastaus

Vastattu

Vapaaherra Sebastian von Knorring oli Rauman pormestarina vuosina 1859 -1863.

Lähde:
Lähteenmäki, Aina: Rauman kaupungin historia IV, 1939 s.124.

Kirja löytyy myös digitoituna Lähteenoja, Aina, “Rauman kaupungin historia IV,” DIGI - Yleisten kirjastojen digitoimaa aineistoa, viitattu 15. joulukuuta 2020, https://digi.kirjastot.fi/items/show/124675.