Otsikko
Olemme julkaisseet kaksi kirjaa, jotka haluaisimme myös kirjastoihin. Onko olemassa jokin tietty jakelutapa tai organisaatio, jonka kautta saamme kirjan…

Kysytty

Hei,
Olemme julkaisseet kaksi kirjaa, jotka haluaisimme myös kirjastoihin. Onko olemassa jokin tietty jakelutapa tai organisaatio, jonka kautta saamme kirjan kirjastoihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä vaihtoehtoisia toimintatapoja:

1) Kirjasto hankkii aineiston seudullisesti kilpailutetulta toimittajilta. Kotimaisen aineiston toimittaa Kirjavälitys.

2) Mikäli teos ei tule tarjolle Kirjavälityksen kautta niin yhteys eri kaupunkien hankinnasta vastaaviin.

3) Espoossa voi laittaa sähköpostia aineisto@espoo.fi

4) www.helmet.fi sivulla on kohta Hankintaehdotukset