Otsikko
Mihin sähköposti osoitteeseen voi kirjoittaa ja kysyä onko joki kuollut ja saada vastauksen?

Kysytty

Mihin sähköposti osoitteeseen voi kirjoittaa ja kysyä onko joku kuollut ja saada vastauksen?

Vastaus

Vastattu

Sähköpostia en löytänyt, mutta puhelinnumeron kyllä. Digi ja väestötietovirasto tarjoaa maksullista palvelua. Linkki sivustolle

Todistukset väestötietojärjestelmästä: 0295 536 230

Palveluajat:

  • ma–pe klo 9–15

Todistukset väestötietojärjestelmästä:

  • asuinpaikkatodistus
  • avioliittotodistus
  • elossaolotodistus
  • syntymätodistus
  • siviilisäätytodistus
  • ote väestötietojärjestelmästä
  • sukuselvitys
  • kiinteistörekisteriotteet
  • lainhuutotodistukset
  • rasitustodistukset