Ocean Vuongin kirja On earth we're briefly gorgeous. Onkohan siitä milloin tulossa suomennos?

Kysytty

Ocean Vuongin kirja On earth we're briefly gorgeous. Onkohan siitä milloin tulossa suomennos?

Vastaus

Vastattu

En löytänyt tietoa mahdollisesta suomennoksesta. Toivotaan, että tämä kovasti kehuttu ja palkittu kirja ilmestyy myös suomeksi jossakin vaiheessa.

2 ääntä

Kommentit

Lyhyt maallinen loistomme (S&S 2021)
https://www.finna.fi/Search/Results?filter%5B%5D=%7Elanguage%3A%22swe%2…

hs.fi 24.1.2021:
Vietnamilais-amerikkalaisen Ocean Vuongin romaani on käännöskirjallisuuden kiinnostavimpia ääniä tänä keväänä. Kirja on pojan kirje yksinhuoltajaäidille, ja kirje laajenee kertomaan amerikkalaisen nykytodellisuuden kipukohdista: maskuliinisuuden kriisistä, huumeongelmista, väkivallasta, luokkaeroista ja rasismista.