Otsikko
Kiva että on tällinen apukin olemassa! Kiinnostaisi kovasti lukea Maria Svelandin Bitterfittan, mutta kielitaitoni ei taida ihan riittää..onko tietoa onko…

Kysytty

Hei! Kiva että on tällinen apukin olemassa! Kiinnostaisi kovasti lukea Maria Svelandin Bitterfittan, mutta kielitaitoni ei taida ihan riittää..onko tietoa onko kirjasta tulossa suomennosta lähiaikoina? En oikein tiedä pitäisikö soittaa kustantamoihin ja kysellä vai..? Kiitokset avustanne jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en löytänyt mainintaa Svelandin suomennoksesta kustantajien ensi syksyn esit-teistä. Kun hänen kirjojaan ei ole aikaisemmin julkaistu Suomessa, hänellä ei Suomessa ole ’omaa’ kustantajaa jolta kysyä aikataulusta. Tietysti voit soittaa kustantajat läpi ja tiedustella asiaa. Kannatta ehkä vain yrittää lukemista vähän puutteellisellakin kielitaidolla. Riittäisikö kielitaitosi englanninkielisen kirjan lukemiseen. Bitterfittan on käännetty englanniksi (Bitter bitch), sitä löytyy HelMet-kirjastoista muutama kappale.